Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę administracyjną Dyrektora Instytutu oraz zarządzanie sekretariatem. Idealny kandydat to osoba samodzielna, dobrze zorganizowana, z umiejętnością efektywnej komunikacji i zarządzania dokumentacją.

Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:

  • Sporządzanie projektów bieżących pism oraz dokumentów na zlecenie Dyrekcji;
  • Weryfikacja i przygotowywanie dokumentów do podpisu oraz ich rozdzielanie według właściwości;
  • Prowadzenie terminarza, umawianie spotkań i kontrola terminów;
  • Obsługa posiedzeń Rady Naukowej, w tym przygotowywanie projektów uchwał, porządków obrad oraz list głosowań;
  • Organizacja spotkań Dyrekcji, w tym rezerwacja sal, cateringu oraz transportu;
  • Obsługa korespondencji i dokumentacji (wpływającej i wypływającej);
  • Publikowanie komunikatów na intranecie Instytutu oraz Biuletynie Informacji Publicznej;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby sekretariatu;
  • Inne zadania administracyjne (m.in. sporządzenie dyplomów, przygotowywanie listów gratulacyjnych oraz kondolencji).

Wymagany profil osobowości:

  • Posługuje się biegle językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie – obu tych języków używamy w codziennej komunikacji formalnej i nieformalnej;
  • Jest osobą zorganizowaną i uporządkowaną, która zawsze pamięta o terminach, planuje wszystko z wyprzedzeniem uwzględniając czas na wszystkie poszczególne etapy zadania;
  • Potrafi działać pod presją czasu i pracować nad kilkoma zadaniami jednocześnie;
  • Potrafi współpracować z partnerami, w tym zewnętrznymi;
  • Szybko się uczy i dopasowuje do nowych sytuacji;
  • Zna (lub nie boi się poznać) systemy administracyjne, takie jak ePUAP, POLON, OSD oraz dowolny system kadrowy;
  • Potrafi redagować i edytować oficjalne dokumenty (komunikacja z instytucjami publicznymi, partnerami naukowymi i biznesowymi, pisanie draftów prostych aktów prawa jak zarządzenia, decyzje, regulaminy);
  • Ma wysoki poziom kultury osobistej i umiejętność odnajdywania się w różnych sytuacjach;
  • Ma wysokie kompetencje komunikacyjne – potrafi jasno tłumaczyć, oceniać które elementy wypowiedzi są kluczowe, słucha ze zrozumieniem;
  • Ma doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej (na poziomie np. koordynacji biura);
  • Posiada kompetencje cyfrowe wykraczające poza podstawowy zakres;
  • Bardzo dobra znajomość w zakresie obsługi pakietu office.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności;
  • Świadczenia z ZFŚS;
  • Dostęp do platformy nauki języka angielskiego dla pracownika i członka rodziny;
  • Dofinansowanie do sportu (Multisport);
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Możliwość rozwoju osobistego poprzez szkolenia wewnętrzne.

Dokumenty aplikacyjne wymagane od kandydatów:

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • referencje (jeśli kandydat posiada).

Zgłoszenia do konkursu należy przesłać na adres e-mail: j.papurzynska@pan.olsztyn.pl lub na adres:

Instytut Rozrodu Zwierząt Badań Żywności PAN,
Dział kadrowo-płacowy
ul. Trylińskiego 18,
10-683 Olsztyn

Termin składania dokumentów upływa w dniu 14.02.2025 r. 

Po dokonaniu analizy nadesłanych zgłoszeń, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami celem przeprowadzenia dalszych etapów procesu rekrutacji.

W CV prosimy o umieszczenie klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie z siedzibą 10-683 Olsztyn ul. Trylińskiego 18, w celu realizacji procesu rekrutacji wraz z publikacją na stronie internetowej Instytutu pełnych wyników konkursu.”

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie z siedzibą 10-683 Olsztyn ul. Trylińskiego 18, tel. 89 500 32 00,
    e-mail: instytut@pan.olsztyn.pl.
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: iodo@pan.olsztyn.pl
  3. Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obecnego procesu rekrutacji i przechowywane do czasu jego zakończenia na podstawie wyrażonej zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  4. Osobie której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie niniejszej rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
  6. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu rekrutacji.
  7. Dane udostępnione nie będą podlegały profilowaniu ani udostępnieniu podmiotom czy państwom trzecim. Odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
  8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem koniecznym do udziału w procesie rekrutacji.
Data publikacji: 14.01.2025